zondag 19 augustus 2018

Aloha !

 
Dag bloggertjes,
 
Hi bloggers,
 
Het DT gaat op reis... en waarheen ga ik? Jazeker, naar Hawaï.
Weerom een kader projectje.
Ze zijn zo leuk de kaders van Elisabeth Design
(1498 - Happy frame XL of 1499 - Happy frame).
 
The DT goes on vacation … and where am I going? To Hawaï
Another frame project, these frames from Elisabeth Design
are so much fun (1498 - Happy frame XL of 1499 - Happy frame). !
 
 
4x een malletje uitstansen, vouwen en hoeken met lijm ineen schuiven.
Een achtergrondje op maat snijden en aan de kader bevestigen en dan gaan opbouwen.
 
You just die cut it 4x, fold, add glue to the corners,
and just slide together.
Then you cut a background to the right size, attach to the frame
and you can start decorating.
 
 
Het tafereeltje dat ik hier heb samengesteld,
is met de stempels van My Favorite Things.
En de kader is opgesmukt met washi tape.
Alle stempeltjes zijn ingekleurd met de Zig Clean Color Real Brush Markers
 
I made this scene with stamps from My Favorite Things
and added some washi tape to the frame
The stamps are colored with Zig Clean Color Real Brush Markers
 
 
Ik vind het al bij al een geslaagd geheel.
Wat vind jij ervan?
 
I'm happy with the result
What do you think?
 
Groetjes of zeg ik ALOHA...
 
Patrice

1 opmerking:

Enny zei

Wauw, een prachtige en vrolijke kaart ! Ik ben net terug uit vakantie, helaas niet Hawaï :) Groetjes, Enny