vrijdag 6 november 2015

Sneak Peek

 
Hallo blogvrienden,
 
Hi bloggers,
 
Weer eens tijd dat ik wat laat zien. . Alhoewel.... jullie krijgen maar een stukje van de creatie te zien. Voor het gehele plaatje, moeten jullie één van de dagen terug komen kijken ... Spannend hé. Ik verklap alvast dat ik aan het kleuren ben gegaan...
 
High time for me to show you something new .... although .... today the only thing you get is a little sneak peek.
If you want to see more, you'll just have to come back one of these days.
Exciting isn't it.... well I can tell you this: it's something I colored ...
 
Ik hoop jullie snel weer te zien.
 
Hope to see you soon.
 
Patrice

2 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Patrice,

Benieuwd naar het resultaat!!

Liefs,
Nancy

Enny zei

Ben ook al heel benieuwd, het begin ziet er in elk geval schattig uit ! Groetjes, Enny