zondag 29 november 2015

Drie kaarten uit één basiskaart...

 
Hallo bloggers,
 
Hi Bloggers,
 
Dit is zo verrassend leuk mensen.
 
This is so amazingly fun.
 
Neem een witte kaart (14,5 cm x10,5 cm) en ga deze sponsen met distress inkt. Je kan hiervoor sponsjes gebruiken of wat ik wel handig vind, is de ronde blending tool .
 
Take a white card (14.5 cm x10,5 cm) and sponge with distress ink. You can do this using sponges or what I find very useful is this circular blending tool.
 
 
Geef je gehele kaart een mooie achtergrondkleur.
 
Give your whole card a beautiful background color.
 
Maak je handen nat met een mini-mister en klap boven je kaart je handen op elkaar... Zo krijg je spatjes, die wat vlekkerig opdrogen.
 
Wet your hands and clap your hands together above your card ...This way you get little spatters, and when they dry, you get these little specks.
 
Neem nu je bloem (Daisy van Impression Obsession) en stempel deze verschillende keren met watervaste inkt op je kaart.
 
Take your flower (Daisy Impression Obsession) and stamp it several times with water-resist ink on your card.
 
Vervolgens ga je nu je kaart in stukken verdelen. Ik maakte er 3 willekeurige rechthoekige kaartjes van.
 
Next you're going to cut your card into pieces. I made three random rectangular cards.
 
Je moet zelf kijken waar je gaat snijden...
 
See for yourself where you're going to cut ...
 
Toen nog wat inktspatters eraan toegevoegd. Met een waterpen en dezelfde kleuren inkt waarmee ik mijn achtergrond heb gemaakt, heb ik de bloemblaadjes ingekleurd. De randjes geblend. De kaartjes op wit papier gemat en een randje gegeven. En toen op een groene basiskaart.
 
Then I added some ink spatters. Next take a waterpen and using the same colors from the background, paint the leaves. Blend the edges and then you can mat the cards on white paper and then I attached them on top of a green base card.
 
Ik laat er jullie 2 zien en voor resultaat 3, moet je even langs In 't Woefke passeren.
 
I'm showing you 2 results here on the blog, for the 3rd one, you'll have to go to In 't Woefke.
 
Aan de slag zou ik zeggen.
Now it's up to you.
 
Groetjes
 
Patrice



1 opmerking:

Enny zei

Wauw Patrice, prachtig gedaan ! Tof idee, zo'n grote achtergrond in stukjes, een heel mooi resultaat ! Groetjes, Enny