dinsdag 7 augustus 2018

Vietnam

 
Hallo bloggers,
 
Hi bloggers,
 
We kregen alweer een uitdaging.
Inge wou graag projectjes zien
van verschillende werelddelen.
Ik koos voor Azië.
 
Before the start of the summer,
Inge gave us a new challenge,
pick a continent / land
and make some projects with them
I chose Asia
 
Wie al in het Oosten was, herkent ze zeker en vast.
Deze lampionnen zagen we
toen we in Vietnam op huwelijksreis waren.
We hebben na een week rust,
2 weken rondgetrokken en in Hoy An,
de textielstad van Vietnam, kwamen we deze lantaarns tegen…
Ik vond ze zo mooi, dat ik er meteen een aantal mee naar huis nam…
 
If you visited the east, you'll recognize them
These lantarns we saw on our honeymoon in Vietnam
We took a week to rest
and then we traveled around for 2 weeks
and in Hoy an, the textile city of Vietnam,
we saw these lovely lanterns
I loved them so much, I brought a couple of them home
 
En toen ik deze snijmallen van Marianne Design zag,
wist ik meteen wat ik wou maken…
Laat het licht van dit kaartje-met-zomergevoel zijn werk doen
als inspiratie voor jullie.
 
So when I saw these dies from Marianne Design,
I knew what to do with them
I hope the light of this summer feel good card
will inspire you all
 
Tot een volgend project alweer!
 
Till next time !
 
Liefs,
 
Nancy

Geen opmerkingen: