woensdag 23 juni 2021

What's up buttercup ?


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag mijn 3de en laatste projectje 
voor deze maand voor 'In 't Woefke'. 

Today my 3th and last project for this mont's
DT Challenge.


Ik leende van Inge het set van Polkadoodles, 
deze leuke paddenstoel. 
Zocht wat inspiratie op het internet 
en kwam een ingekleurde versie tegen, 
helemaal in geel / bruine / oranje tinten. 
Die heb ik gebruikt om ook mijn afdrukje in te kleuren.


I borrowed this Polkadoodles set from Inge
with this fun toadstool
I looked for some inspiration on the internet
and saw this colorcombo with yellow / brown / orande
and that's what I used for this card.

De bloemen zijn normaal gezien niet zo 'hoog', 
daar tekende ik met een stiftje de stelen wat bij, 
het neemt niet zo nauw, 
ik denk dat dat toch wel aardig gelukt is.

The flowers are much shorter,
but I used a fineliner to make them taller
it doesn't have to be perfect,
and I like the end result.


Om het niet enkel te houden 
bij de grote stempel van dit set, 
maar ook de kleintjes een beetje in de picture te zetten, 
gebruikte ik die binnenin. 
Zo krijgt iedereen op zijn beurt, de hoofdrol.

I also wanted to use the little stamps
and I used them on the inside
so they are not left behind.


Afdrukje : Polkadoodles, gekleurd met Caran D'Ache, aquarelpotloden
Ruitjespapier : Crafts-Too 
(maar Inge heeft zeker wel een ander merk dat daarvoor kan dienen)

Wil je graag deze kaart en ook de andere kaartjes van het DT, 
Inge en Maries bewonderen ? Dat kan ! 
Breng dan snel een bezoekje naar de winkel in Deurne.


You know the drill:
if you want to see this card
and more, just visit the store in Deurne by Antwerp

Ik wens je nog een heel erg fijn weekend toe 
en zie jullie graag volgende maand terug 
voor een nieuwe uitdaging !

and I wish you all a nice weekend
and see you again next month
with a new challenge

Tot dan !

Till then

Groetjes, Martina

x

1 opmerking:

Enny zei

Wauw, een prachtige kaart, ook de binnenkant !