donderdag 24 juni 2021

HB Gnome


Hallo iedereen,

Hi everyone,

Met alle drukte van de workshops
- waar ik enorm van geniet trouwens -
was ik bijna vergeten om mee te doen met de DT challenge
maar kijk, het is me toch gelukt !

With all the new workshops here in the store
- which I enjoy immensely -
I almost forgot to join the DT challenge
but look, I succeeded !


Dit kaboutertje maakt deel uit van de MFT set:
Hanging with my Gnomies
en ik heb het ingekleurd met aquarel potloden
en ja, ik kon het uitsnijden met de bijhorende mallen,
maar ik heb het voor deze kaart netjes uitgesneden ...

This little gnome is part of the MFT set:
Hanging with my Gnomies
and I colored it with my watercolor pencils
and yes, I could have cut them out with the matching dies
but instead I chose to fuzzy cut it out ...

Ook de Happy Birthday cirkel is van MFT,
ik heb die met foamtopjes bovenop een andere witte cirkel gekleefd,
omdat ik het over het strookje groen geruit papier wou kleven
en ik wou het groen niet in mijn cirkel zien

The Happy Birthday circle is also from MFT
I attached it with 3D foam on top of a white circle
and then I glued it over the green gingham paper
I used the white circle, because I don't want the gingham paper
to show inside the circle.

Simpel maar leuk vind ik,
en jullie? 

Simpe but elegant
what do you think?

Groetjes

Inge

3 opmerkingen:

Laurespage zei

Een heel mooi kaartje en leuke gnome.
Groetjes. Laurette

VIVIANE zei

een schattig kaartje :-)

Enny zei

Een heel leuk en vrolijk kaartje ! Groetjes, Enny