zaterdag 5 juni 2021

A hug with a fold


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

een nieuwe maand, 
dus ook een nieuw thema bij 'In 't Woefke'. 
Deze maand staan de kabouters in de spotlight. 
Vermits ik blijkbaar geen enkele stempel of snijmal 
met deze wezentjes in mijn bezit heb, 
mocht ik van Inge gebruik maken van deze lieverd. 

a new month, so a new challenge for the DT
This month it's all about gnomes
apparently I don't own any gnome stamps or dies
but luckily Inge provided me with some stamps 
from her personal stash I could use


Tijdens mijn sessie kleurentherapie, 
groeiden deze twee kaartjes uit mijn handen. 
De kleurencombo vond ik op het internet en paste ze toe, 
zowel op kraft papier als op wit papier. 
Elke versie geeft z'n eigen sfeer, effect weer. 
Aan jullie om te kiezen welke je het meest geslaagd vindt.

While coloring these 2 cards came to life
I found the color combo on the internet
and used them on kraft and white paper
Each looks great, and has a different feeling about them
it's up to you to chose what's your favorite.


Afdrukje en sentiment : Stamping Bella
Gekleurd met : Aquarel potloden Caran d'Ache


En dan op de valreep nog dit...
Onlangs kocht ik me een Button Press Bundle 
van We R Memory Keepers bij Inge 'In 't Woefke'. 
Het toestel stond er even werkloos bij, 
tot zich deze kaart aanmeldde. 
Ik dacht dat deze kabouter echt wel een plekje 
op een button verdiende. Bij deze. 
Ik maakte er ook ineens een kaartje mee, 
zo heeft het een dubbele functie. 
De ontvanger kan de button er af halen 
en de hele dag of nog langer mee rondlopen, 
als dat niet leuk is ?

and lastly I bought a button press bundle
from We R Memory Keepers at In 't Woefke
it just stood there untill now
This gnome deserves a place on a button
and I put it on a card
this way the recipient can choose to take it off
and where it or not


Heb jij ook interesse in dit apparaat ? 
Vraag er naar bij Inge 'In 't Woefke'. 
Ze bestelt het graag voor je, 
kan je lekker zelf aan de slag !

If you are interested in this fun tool
just aks Inge
she'll gladly order it for you
and then you can make as much buttons
as you like ...


Wil je graag deze kaartjes en ook de andere bekijken / betasten ? 
Breng dan een bezoekje aan de winkel 'In 't Woefke' in Deurne. 
Opgelet ! Deze lieverd heeft ook nog een aantal 'broertjes en zusjes, 
neefjes, nichtjes'. 
Dus de kans dat je met meer dan 1 stempeltje 
naar huis gaat van deze reeks is groot.... 😍

If you want to see these cards 
just visit In 't woefke
but be warned, these cuties have brothers, sisters, cousins
so there's a real chance you'll buy more than just 1 stamp


Ik wens je veel keuzestress 
en zie jullie graag later terug 
voor een volgende kabouter projectje.

I wish you lots of fun chosing
and see you again later this month
with another gnome project.

Fijn weekend !

Groetjes, Martina

x

2 opmerkingen:

Vera zei

Leuke kaarten, en de tekst die je erbij geschreven hebt is ook leuk en grappig. Bedankt.

Enny zei

Oh, wat een mooie kaart, heel leuk die kabouter ! Groetjes, Enny