maandag 1 juni 2020

Openingsuren zomer en bestellen Altenew


Hallo iedereen,

Het zonnetje schijnt, de winkel is weer open, 
ik mag weer klantjes helpen ... wat is de wereld toch mooi !
Ook heel leuk zijn de complimentjes die ik van jullie krijg 
voor de video's op facebook .... 
en omdat er zoveel interesse in is,
ga ik er mee door in het weekend, 
kunnen jullie winkelen vanuit jullie luie zetel ... 

Hopelijk krijgen we binnenkort ook groen licht voor de workshops ... 
dan ga ik heel voorzichtig beginnen met kleine groepjes, 
2 à 3 personen per groep zodat we samen 
veilig en gezellig kunnen knutselen ... 
zodra ik datums kan inplannen geef ik een seintje ...

Zoals reeds gezegd, 
blijft de winkel deze zomer gewoon open 
en nemen we geen vakantie, 
maar met het warme zomerweer, 
merken we wel dat er minder klanten komen later in de namiddag 
(tenslotte wil iedereen genieten van het goed weer) 

dus net als vorig jaar, 
passen we onze openingsuren aan 
tijdens de zomermaanden juni - juli en augustus ... 
mocht het warme weer langer aanhouden, 
dan wordt dit misschien nog uitgebreid, 
maar dat horen jullie dan wel

Dus vanaf morgen - di 2 juni - 
zijn de volgende openingsuren van kracht:
di t.e.m.vr: van 9.00u doorlopend tot 17.00u
za: van 9.00u doorlopend tot 15u
zo & ma: gesloten

En dan ga ik eens iets nieuws proberen:
Ik ben van plan om volgend weekend - 6 / 7 juni - 
een bestelling te plaatsen bij Altenew ... 
misschien staat er iets op je verlanglijstje (inkt, stencil, mal, stempel) 
en wil je dat graag bestellen? 
Dat kan, stuur me een mailtje met de naam en of nummer, 
misschien een foto, 
en ik zorg dat het - mits het op voorraad is - 
mee besteld wordt; zodra het dan binnen is, 
stuur ik een mailtje en kan je het komen afhalen 
(opsturen is ook altijd een mogelijkheid natuurlijk) 

Mochten jullie dit leuk vinden, dan kan ik dit meer zo doen. 
Wat denken jullie hiervan? Laat maar weten.

En zoals jullie hier op de blog reeds konden zien, 
werd er op 18 mei al een deel geleverd van de nieuwe A. Renke collectie, 
het goede nieuws is: hopelijk morgen, 
verwacht ik de rest van Alexandra Renke met meer nieuwigheden 
(o.a. van de cocktail reeks) zoals washitape en nieuwe mallen (o.a. bloemen) ... 
zodra alles binnen is, zien jullie het hier zo snel mogelijk verschijnen 

Zo dat was het voor vandaag, 
bedankt en tot volgende keer

Groetjes

Inge

1 opmerking:

Ellen zei

Hoi Inge, ik kijk er al naar uit hihi!
Groetjes Ellen