dinsdag 2 juni 2020

Nieuw binnen Renke

Hallo iedereen,

Hi everyone,

Joepie !! Daar zijn ze dan
de nieuwigheden van Renke
die nog in backorder waren ....
en wat is alles weer fantastisch mooi
de foto's doen ze - zoals gewoonlijk -
geen eer aan, maar ja, het is dan ook 
supermoeilijk om de kleuren mooi op foto te krijgen ...

Yes !! Here they are
the new A. Renke items
that were on backorder ...
and they are gorgeous as always
the photo's just don't give them enough credit
as usual, they are more beautiful in "real life"


links: de groene cocktails
het mint bolletje rechts had ik al,
maar was zo populair dat dit uitverkocht was


links: de berry cocktails
het bolletje rechts was
- net zoals de andere achtergrondjes hier -
uitverkocht, maar nu dus weer verkrijgbaar


links: de mixed cocktails
en ja, het streepje is weer binnen gekomen


op algemene aanvraag heb ik de fietsjes terug in voorraad
bleek toch wel  heel populair te zijn
en wie kan daar nu boos om zijn
ze zijn dan ook zo ontzettend leuk !
het bolletje rechts, jazeker,
die had ik al, en is nu dus terug op voorraad ...


dan de Figurines:
wat was iedereen er super enthousiast over
ze waren binnen de kortste keren uitverkocht
dus hier alvast 3 nieuwe:
de vogeltjes en de 2 cocktail sets
de art set met inkt, pennen enz was zo leuk
dat hij weer is binnen gekomen ...


De baby figurines kennen jullie al,
de 3 anderen zijn helemaal nieuw !


washitape: sinds ik die van Renke ken, 
gebruik ik ze héél regematig,
ze zijn dan ook net zo mooi als haar papier
dus na de mixed cocktails die ik al in huis had,
hier de 3 andere soorten:
Berry Cocktails, Lime Cocktails en de Orange Cocktails
dan nog de Floral Microphone en de Floral Saxophone
en dan onderaan nog de fietsen en de koffie tasjes


Er zijn ook weer een heel aantal nieuwe mallen,
zoals deze bloemen
- van links naar rechts -
Spring Flowers, Moon Flowers en Sunny Flowers


Dan 3 soorten cocktail / champagne glazen
een kleine set met champagne flessen en glazen
cocktail accessoires met o.a. olijven
tekst: Cocktail
2 sets met koffie
en dan nog de kleine Fruity Cocktail set


Dan nog viooltjes en 2 Gingko bladeren
het jongetje met auto en aanhangwagen
en het meisje op haar 3wieler met aanhangwagen
een set met grammofoon en saxofoon
tekst Happy Together
en de microfoon met muzieknoten


Stencil: champagne bubbles
clear stamps:
Cheers in vele talen met groot champagne glas
C'est la vie met kleine cocktails
en de muziekset met microfoon en grammofoon en bij horende teksten

zo, dat was het voor vandaag,
hopelijk heb ik morgen ff tijd om te knutselen
- of nog beter, misschien is het wel gezellig druk en lukt het niet  :) -

Bedankt voor jullie bezoekje
en hopelijk tot snel

Vergeet niet, wil je nog iets bestellen van Altenew
stuur me dan een mailtje
want dit weekend gaat de bestelling de deur uit

Groetjes

Inge

1 opmerking:

Ellen zei

Ohoh Inge wat maak je het weer moeilijk voor me PPFFF!!!
Groetjes Ellen