zaterdag 20 juni 2020

In the Garden



Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag krijgen jullie mijn laatste projectje van deze maand 
met het thema 'tuin' voor 'In 't Woefke'. 
Ik nam mijn setje van Marianne Design 
en liet me volledig gaan. 
Een leuke ladder tegen de muur, een vogelhuisje er bij 
en voor de gezelligheid een konijntje 
dat even komt piepen of er iets te knabbelen valt...

Today my last post for this month's theme Garden
I took my Marianne Design die set
and had fun with it:
A ladder against a wall,
a little birdhouse
and just for the fun of it:
a little bunny looking for something to eat ...


Ladder, plantjes : Marianne Design
Vogelhuisje : Marianne Design
Vogeltje : Memory Box
Gras : Joy
Konijn : Memory Box
Achtergrond : Marianne Design

Uiteraard kan je bij Inge in Deurne 'In 't Woefke' terecht 
voor alle leuke voorbeeldjes van deze maand. 
Als je er dan toch bent, kijk dan ineens in het ruime aanbod dat ze heeft, 
ik geloof zeker dat je nog iets naar je zin vindt ! 

If you want to get inspired, 
just visit In 't Woefke to see these and other cards
and while you are there, just take a look at the vast collection
available in the store
you won't be dissapointed.


Ik wens jullie allemaal nog een heel fijn weekend toe 
en zie jullie graag volgende maand terug 
voor een nieuwe uitdaging.

I wish you all a nice weekend
and see you again here next month
with the new DT challenge.

Bedankt voor je bezoekje en reactie,

Thank you for visiting
and for leaving a comment

groetjes, Martina

x

Geen opmerkingen: