zaterdag 13 juni 2020

Blooming Tags


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

Vandaag heb ik voor jullie mijn tweede projectje 
voor het DT van 'In 't Woefke' met het thema 'TUIN' 
en alles wat daarmee te maken heeft.


Today I'm showing you my 2nd project
for this months DT Challenge: In the Garden

Ik ging aan de slag met een setje 
dat ook al een tijdje in mijn bezit is. 
Eigenlijk heb ik het set nog nooit gebruikt, 
behoort dus tot de categorie : 'Wel gekocht, maar niet gebruikt'. 
Maar kijk, eindelijk verlost uit de verpakking.


I used a set I bought a while ago ...
I have to confess I never used it before
I'm sure lots of you are familiar with this,
you have to have something .... and then you leave it lying around
but look .... it finally came out of the wrapping ...


En kijk, welk leuk resultaat dit geeft !
Het was wel even nadenken wat ik er mee kon doen. 
Ik speelde met vierkantjes vooraan, 
'doorkijk' gaatjes om de nieuwsgierigheid te wekken....

Isn't the result gorgeous ?!
It took a bit of time before I knew what I wanted to do with it
but I really like the result with the windows in the front
where you can look through to see what's behind it...


Afdrukjes : Penny Black 'Blooming Tags', gekleurd met aquarel potloden
Sentiment : Penny Black
Kadertjes : Gummiapan

Wil je het kaartje graag life zien ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel 'In 't Woefke' in Deurne. 
Inge zal je zeker en vast verder helpen. 
Je kan dan ook meteen je spulletjes aanschaffen 
en andere kaartjes van het DT team, Inge en Maries bewonderen.


If you want to see this card in real life
just visit In 't Woefke
where you can see more projects made by the DT, Inge & Maries
and while you are there, you can shop your heart  out

Ik wens jullie allemaal alvast een heel erg fijn weekend toe,


I wish you all a nice weekend
and see you back here soon

groetjes, Martina

x

2 opmerkingen:

Ellen zei

Supergaaf is dit wat je maakte...heel vrolijk ook met mooie kleuren!
Groetjes Ellen

Patrice zei

Heeeellll mooi!