dinsdag 2 juni 2020

De tuin in !


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

een nieuwe maand, 
dus ook een nieuwe uitdaging van Inge 'In 't Woefke'. 
Deze keer gaan we voor thema 'tuin' 
en alles wat daar mee te maken kan hebben...


a new month,
and a new challenge ...
this time the theme is garden...

Ik groef mijn leuke Fairy Sweet set uit mijn voorraad 
en ging er mee aan de slag. 
De afbeeldingen spreken voor zich 
en hebben vaak niet veel meer nodig. 
Daarom wilde ik ze wel in een iets specialere vorm gieten.


I took my Fairy Sweet set and went to work with ti
the images speak for themselves
and don't need much
so I decided to make the cards special


 Afdrukjes : Penny Black, gekleurd met aquarel potloden
Papier : Galeria Papieru
Sentiment : My Favorite Things en Creative Expressions


 Wil je graag deze kaartjes zelf bewonderen, dat kan. 
Breng dan een bezoekje aan de winkel 'In 't Woefke' in Deurne.
Daar kan je meteen je materiaal aanschaffen dat je nodig hebt. 
Van dit stempelset heeft Inge zeker nog eentje, snel zijn is de boodschap.


If you want to admire these cards,
just visit In 't Woefke in Deurne
and there you'll find all the necessary materials
to make your own cards
Inge still has 1 set of these cuties available
so if you want it, hurry to the store.


Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje 
en zie jullie graag later terug voor een verse kaart.


Thanks for visiting
and I'll see you again later
with a fresh project

Groetjes, Martina

x

1 opmerking:

Patrice zei

Een hele mooie is dit weer...