woensdag 9 januari 2019

SKI


Dag bloggers,

Hi bloggers,

 Velen hebben het geweten, er lag tijdens de jaarwisseling 
sneeuw in Oostenrijk… Véél sneeuw…
Er waren dan ook ellenlange files door de skiërs 
die allemaal huiswaarts reden…
Het fijne van de zaak is dat er naar hartelust geskied kon worden…
Daarom krijgen jullie dit kaartje van mij, 
zo kunnen jullie nog even nagenieten!

I'm certain you heard of the snow in Austria,
there was a lot of it .... and I mean a lot
This caused massive traffic jams,
since everyone wanted to get home at the same time
for work or school
This also means lots of people enjoyed skiing
So this card let's you
enjoy and remenisce!

 Ik gebruikte papier van Bazzil en omdat ik van felle kleurtjes hou, 
gebruikte ik het fluo oranje bij het zwart, grijs en wit…
De skiërs kreeg ik van Inge, 
zij wou graag in januari kaarten met wintersporten, 
en zij sneed ze uit in deze 3 kleuren.

I used Bazzill Cardstock and since you know I love bright colors
I used orange combined with black, grey and white
The silhouettes I got from Inge
she challenged us to make cards with winter sports,
and she gave me these in 3 colors

De snijmallen zijn van: Jeanine's Art
Ik kleefde ze op labels van ‘Crealies’.
De letters bovenaan zijn van ‘Die Namics’ 
maar deze zijn volgens mij retired…

The dies are from Jeanine's Art
and I attached them on labels from Crealies.
The letters are from My Favorite Things
but I think they are retired ...

 Ben je dol op wintersporten of maak je graag winterkaarten? 
Moet je misschien een verjaardagskaart voor een sportieve winterjarige?
of voor iemand die op sneeuwklassen gaat ...
Hou dan zeker dit blog in de gaten… Er volgt vast nog meer van dit…

So if you love winter sports, or just winter cards,
or you need to make a birthday card for someone who loves to ski,
skate, ... or for someone who goes on winter vacation, ...
Just keep an eye on this blog, more will follow

En heb je er zin in gekregen? 
Ski of schaats dan een keer tot bij Inge 
want bij ‘in ’t Woefke’ vind je al het materiaal 
wat nodig is om winterse kaarten te maken.

So, want to make winter themed cards?
Just skate or ski over to Inge at In 't Woefke
there you will find all kinds of materials
to get started ...

 Tot een volgend project alweer,

Till next time

Liefs,

Nancy

2 opmerkingen:

Enny zei

Een heel toffe sportieve kaart Nancy ! Ik denk dat er in Oostenrijk momenteel niet geskied wordt, daar is het "alle hens aan dek" om sneeuw en lawines te ruimen.... Groetjes, Enny

Ellen zei

Tof kaartje...leuk gedaan!
Gr Ellen