vrijdag 3 november 2023

Nieuw binnen: Renke kerstcollectie part 2

Hallo iedereen,

Hi everyone,

Tja, eens je begint kaartjes te maken 
met de prachtige mallen en papieren van Renke,
dan kom je meermaals tot de conclusie:
hoe? heb ik die mal of dat papier niet?
ik dacht dat ik die toch besteld had?
en nu wou ik dat nét gebruiken !

While making my Renke cards
I came to the conclusion 
I missed a couple of diesand papers, 
I was convinced I had them
but to my regret no
and I really wanted to use them !

Zo ook bij mij, terwijl ik kerstkaarten aan het ontwerpen was
voor de workshops (idd meervoud, want er gaan er nog komen!)
De oplossing?
Nog een bestellingske plaatsen !
zo gezegd, zo gedaan

The solution?
Just place another order
and here is the result !


10.3267 Polar Bear Winter Friendship


10.3286 Seal Winter Friendship


10.3287 Watercolor Stripes Seal Light


10.3290 Raining Gifts w Reindeer Flight


De populaire deckle vierkante kaartenmal met oplegkaarten
is ook weer op voorraad
en dan hebben we nog de sneeuwman
en de berkenbomen met vlinders, blaadjes en vogeltjes


24 12 - kastanje blad, bak materiaal
fir krans, mistletoe en dennenbomen


skilift, Layered flower 7 en 4 , Elderberry Pair (bloem)
bergen en Gingko leaves


lange dennenappels, kind met ganzen familie, roodborstje, eikenblad met eikels
ornament met outline, kind met vogel, hazelnoot, negative star pattern, ster met outline


en als laatste deze enamel dots

zo dat was het voor vandaag,
hou de blog maar in het oog, 
want binnenkort hoop ik nog meer workshops
voor te stellen

Groetjes
Inge


Geen opmerkingen: