zaterdag 4 november 2023

Kerstpost


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

het weekend lonkt ! Jawel, we komen er aan ! 
Vandaag heb ik voor jullie in de hoofdrol, 
de muisjes van Marianne Design. 
Ze hebben zich al goed ingepakt om de koude te trotseren. 
Ze wensen jullie ook alvast prettige feestdagen toe. 
Zij zijn er klaar voor.

Today I have the mice from Marianne Design
who play the major part on this card.
They are all wrapped up
ready to face the cold
and ready for the holidays !


Ik verwerkte ze deze keer op een slimline kaart, 
eens iets anders...

This time I used them on a slimline card
something different for me.

We blijven met DT 'In 't Woefke' in de kerst en wintersfeer. 
Het is nu echt niet meer zo lang voor het kerst is... 
Als je nu nog niet bent begonnen aan je kerstkaartjes ? 
Wel, dan wordt het echt wel tijd.
Wat zeg je ? Geen materiaal ? 
Geen probleem !
 Breng een bezoekje aan Inge, in 'In 't Woefke', 
daar kan je alle leuke dingen bekijken en betasten, 
de sfeer alvast opsnuiven en uiteraard je spulletjes aanschaffen.

Here at In 't Woefke
it's all about Christmas and winter
So if you haven't started on your xmas cards yet
it's high time you did
and what do you mean no stamps, papers or dies?
don't worry, just visit In 't Woefke
and look at all that is available there!
You'll even find lots of inspiration 
with all the cards and projects on display.


Muizen : Marianne Design
Papier : Marianne Design
Sentiment : Studio Light

Ik wens jullie langs deze weg een heel fijn weekend toe 
en zie jullie later deze maand terug voor een volgende kerstcreatie.

I wish you all a lovely weekend
and see you again later this month
with a new xmas creation.

Tot dan !

Groetjes, Martina
x

2 opmerkingen:

Enny zei

Een heel leuke kaart ! En ik ben aan mijn laatste kerstkaarten bezig ! :)

Anoniem zei

Super mooi gemaakt. Dat muisje is zo schattig! groetjes, Linsey