zaterdag 11 november 2023

Merry Christmas


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

we glijden het weekend in... 
De kerstdagen tegemoet met DT 'In 't Woefke'. 
Ik help je met deze keer weer een kerstkaartje. 

It's weekend again, 
one step closer to the holidays
so for your inspiration ...
another xmas card 

Deze keer maakte ik de achtergrond met Brusho, 
waar ik een beetje goud in verwerkte. 
Een leuk groot sentiment van Lawn Fawn in het goud 
staat mooi in het midden te pronken. 
Ik nam er ook nog een keer de sneeuwster van Lawn Fawn er bij 
om de achtergrond een beetje 'diepte' te geven.

This time I made my background with Brusho
and added a bit of gold in it
A large sentiment from Lawn Fawn
die cut from gold
looks great in the centre.
I used the Lawn Fawn snowflake again
to give it a little bit more punch


Achtergrond : Brusho
Sentiment : Lawn Fawn
Sneeuwsterren : Lawn Fawn

Wil jij graag dit kaartje en meer bekijken ?
 Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel 'In 't Woefke'.
 Inge zal je vast wel wat advies geven als je dat nodig hebt. 
En anders ? 
Lekker kiezen uit het ruime aanbod, zou ik zeggen !

If you want to see this in real life
just visit In 't Woefke in Deurne
and while you are there,
you can enjoy the collection.

Ik wens jullie langs deze weg een heel erg fijn weekend toe 
en zie jullie graag later terug deze maand 
voor nog een kerstcreatie.

I wish you all a lovely weekend
and see you again later this month
with another xmas project.

Tot dan !
Groetjes, Martina x

2 opmerkingen:

Enny zei

Wauw, een prachtige kaart !!

Casimba zei

Dankbaar voor de waardevolle informatie die u in uw bericht heeft verstrekt.