zaterdag 21 oktober 2023

Kerstkrans of sneeuwster


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

weekend ! 
Vandaag krijgen jullie weer een kaartje voor DT 'In 't Woefke'. 
Deze keer gebruikte ik de 'sneeuwster' van Lawn Fawn 
als een kerstkrans. 
Ik stanste hem 4 keer uit in het groen, 
versierde hem met hulstblaadjes en -vruchtjes. 
Een strikje er boven en kijk, hij is helemaal anders nu. 
Ik liet me inspireren door een modelletje dat ik op het internet vond.

Weekend!
Today it's time for a new card for the DT
This time I used the snowflake from Lawn Fawn
and created a wreath
I die cut it 4 times our of green cardstock
added holly and berries
a bow on top and look how it changed!
the inspiration I found on the internet
and I think it's very nice.

Achtergrond : My Favorite Things
'Krans' : Lawn Fawn
Hulst en strik : Marianne Design
Sentiment : Marianne Design


Wil je graag deze kaart en nog andere kerstcreaties bekijken / betasten ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke'. 
Inge helpt je graag op weg indien nodig. 
Zo kan je meteen ook je nodige spulletjes aanschaffen uiteraard !

Ik wens jullie allemaal nog een heel erg fijn weekend 
en zie jullie graag later terug voor een volgend kerst projectje.

I wish you all a lovely weekend
and see you again soon with a fresh new project.

Tot dan !

Groetjes, Martina x

2 opmerkingen:

Enny zei

Een heel mooie kaart, en een tof idee !!

Anoniem zei

Heel mooi gemaakt!Groetjes, Linsey