zondag 30 juli 2023

Christmas in July 7 : Best wishes


Hallo iedereen,

Hi everyone,

Vandaag  het laatste kerstkaartje
van de afgelopen workshops
Deze is wat klassieker
met een moderne twist

Today my last xmas card
from our workshops
This one is a bit more classic
but with a modern twist

Hier heb ik papier van een MFT paperpad
gecombineerd met een stempel van Penny Black
en met mallen van Gummiapan en A. Renke

Here I combined paper from a MFT paperpad
with a stamp from Penny Black
and dies from Gummiapan and A. Renke

Ik had natuurlijk voor een traditionele
rood / groene tartan (of plaid) papier 
kunnen kiezen, maar ik vond dit zwart / wit
geruit papier wel iets hebben
wat vinden jullie hiervan?

I could have used traditional
red / green tartan or plaid papier
but I used this black & white one instead
and found it worked great
what do you think?

De dennentakken en -appels had ik uit wit papier gestanst
ik hou er van om het dan zelf kleur te geven
wat heel makkelijk lukt
de sneeuw en sparkle geeft nog meer effect

The pine branches and pine cones
were die cut from white paper
and then colored
I love doing this
it is so peacefull and rather easy

Zo, hopelijk hebben jullie kunnen genieten 
van deze Kerstkaarten
volgende maand staat er iets helemaal anders gepland!

So, I hope you enjoyed the xmas cards
next month is something very different

Groetjes
Inge

 

Geen opmerkingen: