woensdag 5 juli 2023

Lavinia

 Hallo iedereen,

Geheel vrijblijvend:
Het plan is om nu vrijdag nog eens bij Lavinia te bestellen
want er komen nieuwe stempels uit !
(en nee, ook ik weet nog niet juist welke, er is wel een tipje op hun site te zien,
maar hoe of wat weten we nog niet.)

Dus ... wil je nog iets bestellen? dat kan,
stuur dan snel je lijstje door naar info@intwoefke.be
mét de nummers en titels van de Lavinia stempels
(of andere produkten) die je wil

Die titels en nummers vind je op hun site:
https://laviniastamps.com/
een elf op bloem kan ik dus niet bestellen,
maar bv. LAV723 Woodland Sprite wel
(er zijn immers meerdere elfjes op bloemen
en sommige ook nog in 2 verschillende maten ... :) )

Ze hebben ook 2 exclusieve gell plates,
die enkel voor hun gemaakt worden:
de Oblong (ovaal) of de Slimline (zie foto)
Heb je interesse? dan kan je dat ook laten weten
(en heb je ze al gevraagd tijdens een workshop?
stuur dan voor alle zekerheid toch nog een berichtje
zodat ik zeker niemand vergeet ... )

Wil je nog iets buiten de stempels?
stencils, inkten, dinkles, ...
dan kan je dat ook zeker vermelden,
indien het op voorraad is en er genoeg interesse in is,
dan komt dat ook mee voor je

Na mijn vakantie gaan we nog zeker 2 workshops doen dit jaar
met de heerlijke Lavinia produkten,
een "gewone" workshop waarin we landschappen gaan blenden
en ook zeker 1 "Kerst" workshop,
en wie weet,
komen er nog dit jaar (naargelang de belangstelling én de tijd)

Ik probeer dan alles zo snel mogelijk te laten leveren,
hopelijk nog voor m'n vakantie ...

En graag een voorschotje bij bestelling
zodat ik zeker ben dat het ook afgehaald wordt,

bedankt !

Groetjes Inge

Geen opmerkingen: