dinsdag 3 mei 2022

Workshop: Cirkelkaart à la Miranda

 

Hallo iedereen,

Hi everyone,

Onlangs had ik de kans om een workshop te volgen bij Miranda Degenaars,
zij maakt zo'n mooie dingen, waaronder dus deze cirkelkaarten ...

Not so long ago I had the opportunity to do a workshop
led by Mirande Degenaars,
she makes such lovely cards , like these circle cards ...

Ik was direkt verkocht en dacht ... wat zou dit leuk zijn om in de winkel te doen
dus trok  ik m'n stoute schoenen aan en vroeg haar:
mag ik deze techniek zelf als workshop in mijn winkel geven ...?

I loved the technique right away and thought, 
oh this would be great for my customers
so I asked her if I could give this workshop myself in my shop

En ja hoor, ze was zo vriendelijk om dit toe te staan
maar zou ik haar naam willen vermelden ?
Natuurlijk wel !

And yes ! She kindly said yes
but could I mention here name
Ofcourse !

Dus ... volgende week gaan we deze workshop doen
waarin we enkele cirkelkaarten maken
zowel in formaat 13.5 x 13.5cm
als 10.5 x 15cm
in verschillende kleuren

wanneer?
di 10 mei om 9.30u (volzet)
wo 11 mei om 9.30u
do 12 mei om 9.30u
vr 13 mei om 9.30u
za 14 mei om 9.30u

Prijs: €20.00
incl. 1x pastel potlood wit *
1x doezelaar *
papier voor de kaarten
en werkbeschrijving met foto's

inschrijven kan via e-mail of hier in de winkel

groetjes

Inge

* is er iets niet op voorraad bij de groothandel?
geen probleem, je kan mijn materiaal gebruiken 
en zodra het op voorraad is kan je het afhalen in de winkel

Geen opmerkingen: