dinsdag 24 mei 2022

Wees blij met wat je uit je dag plukt


Hallo,

Hi,

Zo gauw de zon komt piepen…
komt er een brede smile op mijn gezicht. 
Over het algemeen ben ik al wel een positief persoon, 
maar dat zonnetje doet er nog een schepje bovenop.

As soon as the sun shines
I have a smile on my face.
yes I'm a positive person
but the sun always adds a bit more positivity

Toen ik deze stempel van Gummiapan zag, moest ik hem hebben…
Hij toverde dat zonnetje voor mij tevoorschijn.

When I saw this stamp from Gummiapan,
I just had to have him
He makes the sun shine even more

Weerom heb ik ingekleurd met de aquarel potloden van Caran d’Ache.

As usual, I colored this cutie
with my Caran D'Ache watercolor pencils

en jullie zien, 2 great minds think alike
toen ik deze kaart maakte,
wist ik niet dat Martina er ook mee ging werken :)

and just look: 2 great minds think alike
Martina also used this stamp on her project :)

groetjes

Patrice

1 opmerking:

Anoniem zei

Hij is super leuk