woensdag 11 mei 2022

Hiep hiep hoera !


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

jawel hoor, hier ben ik weer ! 
Mijn tweede kaartje voor DT 'In 't Woefke'. 
Nog steeds blijf het Gummiapan 
voorschrift van kracht voor deze maand. 

yes I'm back again
with my 2nd card for this months DT challenge
Gummiapan is still the focus 
for this month's projects

Ik dook in mijn voorraad en kreeg van Inge te horen 
dat er nog wel een voorraadje wolken, 
vogeltjes en vlaggen in de winkel op jou ligt te wachten. 
Om jullie hier wat inspiratie mee te geven, 
verwerkte ik ze allemaal op onderstaande kaart. 

Zo zie je maar dat het niet altijd even ingewikkeld moet zijn. 
Met mijn distress inktjes op verschillende manieren te gebruiken, 
krijg je op het einde van de rit toch een leuke kaart.


I looked at my stash and asked Inge what I could use
and she told me she had some clouds, birds and banners 
left in her store, so I could use those
Just to inspire you, I decided to use them all on 1 card 

and look, it doesn't have to be difficult
to produce a fun card
I also used my Distress inks on this card
and look how great it looks.

Wolken : Gummiapan, met Distress Inktjes 'geveegd'
Achtergrond : Distress Inkt (gespat op mijn plastic matje, beneveld met water en zo 'opgeschept')
Vlaggenlijn : Gummiapan, met Distress Inkt ingekleurd
Vogeltjes : Gummiapan (Distress Inkt op mijn clear block gedaan, met de vogeltjes de inkt opgedept)
Sentiment : Gummiapan

Je ziet het, zo veel verschillende mogelijkheden met Distress Inkt. 
Het materiaal van Gummiapan leent zich dan ook makkelijk 
om het zo een kleurtje te geven.


See how many different ways you can use Distress ink ?
and it works like a charm with the Gummiapan stamps and dies.

Wil je graag dit kaartje live bekijken ? 
Dat kan in 'In 't Woefke'. 
Uiteraard heeft ze ook nog andere spulletjes van Gummiapan 
en het hele assortiment Distress Inkt voor jullie klaar liggen.

If you want to see this card in real life
just visit In 't Woefke
where you'll find lots more Gummiapan goodies

Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne dag toe 
en zie jullie later deze maand voor mijn laatste Gummiapan versie.

I wish you all a lovely day
and see you again later this month
with my 3rd Gummiapan project for this month

Tot later,

groetjes, Martina
x

Geen opmerkingen: