vrijdag 20 mei 2022

Een leuke dank je wel…


Hallo,

Hi,
 
Ook al zit ik aan de andere kant van de wereld… 
ik nam de voorbereiding mee en werkte het hier af..

Eventhough I'm on the other side of this world
I made some preperations 
and finished it one evening
so I could show you here on this blog.

Deze kikker heb ik al een tijdje…
de tekst plukte ik uit het mandje bij Inge…
Beiden zijn van Gummiapan.
(ik hoorde net van Inge dat de kikker uitverkocht is,
en niet meer verkrijgbaar,
maar ik wou dit kaartje toch laten zien
enne ... wees gerust, er zijn nog veel leuke stempels en mallen 
van Gummiapan te krijgen hoor)

This frog has been in my possession for quite some time now
the text I bought at Inge before I left
Both are from Gummiapan
(oops, I just heard from Inge
the frog is sold out, and no longer available,
but I still wanted to show you this card
and don't worry, there are lots of fun stamps and dies
still available at the shop !)

De kikker kan ook best op een beterschap kaartje…
Eenvoudig kan ook mooi zijn.

You could use this frog (or any other)
also on a get well card
and a clean & simple card
is always beautiful

Ik  heb de stempel ingekleurd 
met aquarel potloden van Caran d’Ache…

For this card, I used my Caran D'Ache
Museum watercolor pencils

Groetjes

Patrice

1 opmerking:

Enny zei

Heel leuke kaart !