donderdag 16 december 2021

Snowglobe


Hallo iedereen,

Hi everyone,

Toen ik enkele mappen op mijn computer
aan het nakijken was,
kwam ik nog enkele "oude" kerstkaarten tegen
die ik hier nog niet had laten zien ...

When I was checking some files on my computer
I discovered some "old" christmas cards
I hadn't shown here

Deze was een extra voorbeeld,
van een workshop van enkele jaren geleden
gemaakt met de Sizzix Tim Holtz snowglobe mal
Het was wel veel werk
maar het eindresultaat is er dan ook naar

This was an extra example I made
for a workshop from a couple of years ago
made with the Tim Holtz Sizzix snowglove die
It was a lot of work
but well worth it


Jammer genoeg is de mal retired,
maar ik wou hem toch nog ff laten zien

Sadly this die is retired
but still, I wanted to show you this card

wat vinden jullie er van?

what do you think?
do you like it?

Groetjes

Inge

3 opmerkingen:

Viviane zei

leuk, maar inderdaad, we hebben ook zo eens een kaartje met huisjes gedaan, veel prutswerk :-) :-) :-)

Laurespage zei

Prachtig werkje Inge. Groetjes en tot binnenkort eens !

Inge zei

Bedankt dames