zaterdag 11 december 2021

Gezellige feestdagen


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag mijn tweede kerstprojectje van deze maand 
voor DT 'In 't Woefke'. 
Ik kreeg deze lieverd van Inge op logé, 
of ik hier iets mee kon... Jawel hoor ! 
Stamping Bella heeft zo'n schattige reeks. 
Uiteraard lukt dat ! 

Today my 2nd Christmas project for this month
Inge asked me if I could do something with this gnome stamp 
Ofcourse I can! The stamps from Stampingbella
are so cute ...

Maar toen ik thuis kwam, 
moest het idee toch nog even bezinken 
wat ik er mee zou doen. 
Ik wilde het niet 'in traditionele' kleurtjes maken 
en besloot maar een keertje de pasteltinten boven te nemen. 
Hier dus het resultaat...

But when I got home, I started to think
what to do ...
I didn't want to use traditional colors ...
What if I used pastel shades ?
and this is the result 


Afdrukje : Stamping Bella, gekleurd met aquarel potloden
Sneeuw met een malletje en aquarel potloden gekleurd
Sentiment : Marianne Design

Wil je graag dit kaartje en heel wat kerstsfeer opsnuiven ? 
Dat kan, in Deurne, in 'In 't Woefke' bij Inge. 
Ze zal je met veel plezier helpen 
bij het kiezen van het juiste materiaal.

So ... if you want to see this card
and shop while enjoying the Christmas decorations
just visit In 't Woefke
and if you need some assistence
Inge will gladly help you out

Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje 
en zie jullie heel erg graag later terug 
voor een laatste kerstprojectje van deze maand.

Thanks for visiting
and I see you again later this month
with my 3th project.

Tot dan !

Groetjes, Martina
x

Geen opmerkingen: