zaterdag 18 december 2021

Snowflake cards


Hallo iedereen,

Hi everyone,

Vandaag weer 2 kaartjes die ik terug vond op m'n computer
deze maakte ik vorig jaar,
als extra voorbeelden voor een workshop ...

Today 2 more cards I found on my computer
these ones I made last year
they were extra examples for a workshop we did ....

Dit is ook een mal van Tim Holtz 
en ik heb hem op 2 totaal andere manieren verwerkt
hierboven in zilver en wit
ijzig, en mooier in het echt
op foto komt het niet altijd tot z'n recht 
jammer genoeg

This is also a Tim Holtz die
and I used it in 2 different ways ...
the card above is in white and silver
icy, and more beautiful when you see the card itself
it's often very difficult to show on photo


Hier heb ik er een schudkaart van gemaakt
en deze had veel succes bij mijn klanten ...
de kleuren zijn in roze en lila 
helemaal anders,
maar heel mooi 

Here I made shaker card with  the die
and this one my customers really liked
the colors are pink and lilac
something completely different
but very beautiful 

Welke vind jij het mooiste?

Which one do you like the most?

Groetjes

Inge

3 opmerkingen:

Viviane zei

dit jaar dit modelletje veel gemaakt :-)

Laurespage zei

Wow, mooie en stijlvolle kaarten.
Groetjes, laurette

Inge zei

Bedankt voor de complimentjes en Viviane, klopt helemaal !