donderdag 14 november 2019

Merry Everything



Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag een leuke kerstkaart op het menu.
Een kaartje met de Cats On Appletrees stempeltjes. 
Ik haalde ze nog even uit de kast, 
want ze zijn ideaal voor kerstkaartjes. 

Today I have a fun christmas card on the menu.
A card with the cute Cats On Appletrees stamps.
They are great for xmas cards.

Ik zag een ideetje op Pinterest, 
liet me daardoor inspireren. 
Zocht het gepaste materiaal bij elkaar 
dat ik hiervoor wilde gebruiken en dit kaartje werd geboren. 


I got the idea from Pinterest,
got inspired, looked for the necessary ingredients
and this card was born.

Het is een laagjeskaart, 
die helemaal plat kan om in de envelop te steken, 
maar hij blijft ook helemaal vanzelf rechtop staan, als dat niet handig is ? 

It's a layered card,
that fits perfectly in an envelope
but also stands up without problem,
isn't that nice ...

Diertjes : Cats On Appletrees
Sneeuwsterren : Verschillende ponsen (of mallen)
(Inge heeft vast wel iets in de winkel dat je hiervoor kan gebruiken)
Achtergrond : Distress Inkt, samen met Shabby white embossing enamel van Stampendous
Bomen : Marianne Design
Sentiment : My Favorite Things
Sneeuwheuvels : Lawn Fawn
Kader : Zelf uitgesneden met een mesje
Kraft papier : Joy


VoilĂ , deze beestenbende is er klaar voor. Jij ook ? 
Kom toch nog even kijken in 'In 't Woefke
naar al het leuke materiaal dat Inge binnen heeft om aan de slag te kunnen. 
Zo kan je ook meteen alle voorbeeldjes van het DT team, 
Inge en Maries bekijken / betasten. 
Misschien krijg je zo wat meer inspiratie 
om zelf kerstkaartjes (of andere kaartjes) te kunnen maken.

Well, this animal gang is all set, and you ?
If you need some more inspiration, 
just visit In 't Woefke
and look at all the creations from the DT, Inge & Maries.

Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje 
en ik zie jullie graag binnenkort terug voor een verse kaart, 
kom je dan weer even kijken ? Ik zie jullie dan !

Thanks for visiting
and I'll see you again soon with a fresh project
Till then !

Groetjes, Martina

x

1 opmerking:

Enny zei

Wat een prachtige kaart, zo grappig met die beestjes ! Groetjes, Enny