donderdag 27 juni 2019

Kampeervakantie



Hallo Bloggers,

Hi Bloggers,

Zelf hou ik helemaal niet van kamperen... laat staan in een tent! 
Toch kan ik me inbeelden dat er velen onder jullie het wel zalig vinden. 
De natuur...da's iets anders! Daar put ik zeer veel inspiratie uit hoor.

Personally ... I don't like camping ... especially not in a tent !
But I can imagine a lot of people enjoy it
Now if you talk about natur, that is something different
Nature gives me lots of inspiration and I love it !

Maar een kaart maken met stempeltjes en dies 
met tenten, caravans, ...enz ...
 dat is een zaligheid om mee aan slag te gaan 
en leuke layouts mee te maken.

But making cards with stamps and dies
with tents, campers, etc ....
that I do love, it's great
and you can make lots of fun layouts

Vandaag dus een kaart om in je vakantieboek te kleven 
of om iemand een fijne vakantie te wensen. 

This is a fun card to add to your holiday pictures
or to wish someone a wonderful trip.


de mallen en stempels heb ik al heel lang in mijn collectie,
maar er zijn genoeg alternatieven te vinden bij In 't Woefke
zoals malletjes van Cottagecutz, Elizabeth Craft Designs, ... enz.
 frames met en zonder stiklijnen, 
in alle maten en vormen en van allerlei merken te vinden in de winkel....
zoals van MFT, Crealies, ...enz.

The stamps and dies I had in my collection for a very long time,
but there are lots of alternatives you can find at In 't Woefke,
how about dies from Cottagecutz or Elizabeth craft designs,
and the frames I used, are available with or without stitched lines,
from various brands, like MFT, Crealies, etc.

Zo, dat was het voor vandaag,
tot een volgende keer !

Patrice

1 opmerking:

Enny zei

Wauw, een heel toffe kaart, lijkt me wel warm nu, zo in een tent... :))) Groetjes, Enny