zaterdag 4 mei 2019

Sweet bunnies



Dag bloggers,

Hi bloggers,

 Als je zo veel kaarten maakt 
en je op de duur niet meer weet of je alles al deed wat moest, 
dan gebeurt het dat je al een keer iets vergeet…

When you make so many cards like I do
and you can't remember whether or not you did what you had to do
you might forget something ...

En dat is dus weer eens het geval. 
Ik ben gewoon vergeten mijn foto’s 
voor mijn 2de project van april door te sturen…
Hier dan nog met enige vertraging,
een voorjaars/paasprojectje met het geweldige papier van Alexandra Renke.

So in this case, I just forgot to send through my photo's for my 2nd April project
but no worries, here it is, although a bit late
a spring / easter project with the gorgeous A. Renke paper;

Het stond netjes op tijd in de winkel maar dus niet op de blog…
Ik gebruikte mallen van Die Namics en kurk.

The card made it to In 't Woefke in time,
but not on the blog ...
For this card I also used dies from MFT and cork

De kaarten staan nog even in de winkel, 
zij die langs kwamen of nog komen bij ‘in ’t Woefke’, 
kunnen ze nog bekijken…

The card is still in there,
so if you want to see it
no worries, just visit the store
and take a look

 Tot een volgend project alweer,

See you soon,

Liefs,

Nancy

1 opmerking:

Enny zei

Wauw, wat een prachtige kaart, mooi dat kurk en zo schattige konijntjes ! En ik ben al blij dat ik niet de enige ben, die vergeetachtig is... :) Groetjes, Enny