zaterdag 2 maart 2019

Happy Birthday step kaart



Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag mag ik de spits afbijten 
om jullie deze nieuwe uitdaging van de maand te tonen. 
Inge van 'In 't Woefke' wil deze maand
'mannenkaarten' zien, of lentekaartjes. 
Vermits ik met lentekaartjes niet zoveel heb, 
en altijd tekort aan mannenkaarten heb, 
vond ik dus het laatste wel een goed idee. 

It's up to me again, to show you the new DT challenge
for this month .... Inge would like to see
cards for men or spring ....
and since I have no feeling for spring cards
but am always short with cards for men
I had no problem figuring out what to do.

Ook bij de uitdaging, hoort een trapjeskaart. 
Die heb je uiteraard in erg veel vormen en maten tegenwoordig.
Niet allemaal eenvoudig, maar we beginnen makkelijk. 
Deze center stepper card leent zicht goed, 
om afbeeldingen goed in de kijker te zetten... 

An extra added challenge; make a step card
Now, these you find in all sorts of shapes and sizes,
not all as simple as the other, but we'll start easy.
This centre step card is great for showcasing
your image, stamp or diecut ...

Eventjes in mijn knutselkast gedoken, 
en ja hoor, veel, heel veel, 
(zelfs nog niet uitgepakte snijmallen - bloos) kwam ik tegen.
Aan de slag dus.
Hier het resultaat....

So I went in search for the right dies to use
and yep, I had lots of them
and I have to admit, some of them I've never used before (blushing)
So time to use them ....


Snijmallen : Marianne Design
Embossingmal : Geen idee meer, maar er zullen zeker verschillende merken dit hebben
Sentiment : My Favorite Things
Vlaggetjes : Joy

Voilà, missie geslaagd denk ik dan. 
Willen jullie ook graag met dit of ander materiaal aan de slag ? 
Dat kan natuurlijk ! Een ritje naar 'In 't Woefke',
daar wat spulletjes halen en dan de kaartjes van alle DT leden, 
uiteraard ook van Maries en Inge bewonderen en je bent vertrokken !

Mission accomplished
Feeling the urge to start yourself
and make this or another fun card?
No worries, just visit In 't Woefke
buy some goodies and while you are there,
you can find lots of inspiration with the cards on display.

Misschien zie we elkaar wel een keertje daar ?
Misschien met het opendeur weekend?
Bedankt voor je bezoekje,
ik wens je alvast een heel fijn weekend toe 
en zie jullie graag later terug voor een verse kaart.

Maybe we can meet up at the open house weekend?
Thanks for visiting and I wish you all a great weekend
and see you back here soon with a new project.

Groetjes, Martina

x

1 opmerking:

Enny zei

Dat is een prachtige mannenkaart, super gedaan ! Groetjes, Enny