vrijdag 22 maart 2019

Workbench



Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag mijn laatste mannenkaartje 
voor het DT 'In 't Woefke' van deze maand. 
Het werd er eentje waar ik me liet
inspireren door Pinterest, dank je wel daarvoor ! 

It's time for my last card for this months DT challenge,
and this time I was inspired by a card on Pinterest ...

Ik vind het nog steeds moeilijk om mannenkaarten te maken. 
Niet dat ik daar het materiaal niet voor heb... 
Nee, het komt er gewoon niet van. 
Maar gelukkig is daar dan Inge van 'In 't Woefke',
die met lichte dwang ons aanzet om deze maand 
mannenkaarten of lentekaartjes te maken. 


I keep finding it hard to make cards for men
not that I don't have the materials,
no, I just don't get around to them
but luckily I have Inge from In't Woefke
who pushes us and challenges us
like this month with cards for men or spring

Lentekaartjes zijn leuk,
maar zelf heb ik er geen doel voor, 
dus mannenkaarten dan maar !
Hier heb ik een hele werkbank gefabriceerd.... 
Uiteraard kan deze ook voor stoere vrouwen, die hun 'mannetje' staan !
Niks dat me tegenhoud om het ook voor hen te maken. 
Alleen ik ben niet zo handig in die dingen .... 
Tja, je kan niet alles kunnen he ? =)


Now don't get me wrong, spring cards are fun,
but I just don't have a use for them
so cards for men it is
and here I made a real workbench,
not only for men, but also for women who stand their grounds
and do lots of handywork in and around the house.
So why not make this card for them too?
Sadly this card is not for me
I'm not a handy (wo)man
... you can't do everything around the house now can you

Gereedschap : Marianne Design
Sentiment : Craft Emotions

Deze werkbank kan helemaal plat, 
zodat hij ook netjes in een envelop past om opgestuurd te worden.
Wil je een keertje kijken hoe alles in elkaar zit ? 
Plan dan een uitje naar Deurne, 'In 't Woefke', 
dan kan je daar alle kaartjes van het DT team 
en Inge en Maries bewonderen. 
Kan je ook meteen je materiaal aanschaffen dat je nodig hebt.
enne .... ik heb een gerucht gehoord dat Inge 
ook met zoiets bezig is voor een toekomstige workshop ...
 wordt vervolgt :)


This workbench folds flat,
so you can easily put it in an envelope
Want to figure out how it works?
Just go to In 't Woefke and check it out
there you'll find lots of dies, stamps, paper, ...
to inspire you
and .... I heard a rumor 
Inge is also working on something simmilar
for an upcoming workshop ...
 to be continued :)

Ik wens jullie langs deze weg alvast een heel fijn weekend toe 
en zie jullie graag later terug voor een verse kaart.

So, have a nice weekend
and I'll see you again next month
with a new challenge

Tot dan,

groetjes, Martina
x

1 opmerking:

Enny zei

Echt fantastisch gedaan, deze werkbank, super ! Groetjes, Enny