woensdag 27 maart 2019

Wat groeit er in mijnen hof?


Dag bloggers,

Hi bloggers,

Eind van de maand en we zijn nog steeds trapkaarten 
voor of met mannen aan het maken…
Misschien moet ik nog eens een mannenworkshop doen, 
dan kan ik ook kaarten ‘met’ mannen maken, 
altijd leuk, maar ze moeten willen komen hé?

It's the end of the month and we're still making
cards for of with men ...
Maybe I should schedule another workshop 
so I can make cards not only for, but also 'with' men
it's always fun, the only challenge is ...
getting them to participate !

Ik geef toe, het was een hele uitdaging 
om 3 verschillende trapkaarten te maken, 
maar met hulp van Martina die voor ons leuke modelletjes uitzocht, 
is het helemaal goed gekomen…

Yes, I have to admit,
it was quite a challenge to make 3 different step cards
but with the help of Martina
who made up a list of different shapes
it worked like a charm ....

Deze kaart is voor een tuinliefhebber… 
Het voorjaar heeft zich al laten zien 
en we krijgen zin in goed weer en we willen naar buiten…

This one is for the garden enthousiasts ...
The days are getting longer
and we're up for some good weather
and go outside ....

Deze leukerd van Arts Impression heeft het helemaal begrepen 
en wil zijn oogst al binnen halen…
De groenten-snijmal is van Memory Box maar hij is al vrij oud, 
ik weet niet of je hem nog kan vinden. 
Maar toen mijn kaart af was, 
zag ik dat ik ook een wortel-snijmal had van Gummiapan 
en ik ben er zeker van dat Inge bij ‘in ’t Woefke’ 
nog meer groenten in hare hof (winkel) heeft staan…

This genlemen from Arts Impression has it all worked out
and want's to start harvesting his vegetables ...
a die from Memory Box (quite old and I'm not sure it is still available)
but when I finished my card, 
I saw there were also carrot dies from Gummiapan
and I'm possitive Inge at In 't Woefke
will have these and maybe more available to buy

Ik gebruikte 2 tinten groene touw op de kaart. 
Dit touw kan je er ook vinden, in wel meer dan 10 kleuren.
En de tekst? Kan die wel?
Toen mijn man deze kaart zag, begon hij spontaan te lachen… 
Hij vond de tekst hilarisch en zou het helemaal niet erg vinden, 
moest hij deze kaart krijgen…
Ik weet nu al wat er volgend jaar op zijn verjaardagskaart moet komen…


I used 2 shades of green twine on this card
Inge has them in her store, in at least 10 colors
so ... what about the text ?
is it acceptable?
Well, when my husband saw this card
he started laughing at the text
and said he wouldn't mind getting this card ...
Guess what I'm gonna put on his next birthday card !

Ik hoop dat jullie deze maand inspiratie genoeg hebben gevonden 
om een heleboel leuke mannenkaarten te maken. 
Want eerlijk, ze zijn niet van de gemakkelijkste om te maken 
en wij zijn niet altijd even tevreden met wat we gemaakt hebben hé?  
En dat terwijl mannen meestal heel snel tevreden zijn 
met de kaarten die ze krijgen, 
soms is de intentie dat we aan hen gedacht hebben 
en iets voor hen gemaakt hebben al genoeg… 
Wat hebben wij te klagen? ;o)

I hope you found this month inspirationable
and you got enough ideas to make masculine cards yourself
yes, they are not the easiest to make
and we're not always satisfied with our own creations right?
but most of the time men are really happy with them
especially since we made the time and effort
to make one ourselves
so why worry?

Tot een volgend project alweer,

I'll see you again next month with fresh projects

Liefs,


Nancy

Geen opmerkingen: