vrijdag 14 juli 2017

Powerpoppy Tea in the Garden: Lemonade take 3

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Als je je DT uitdaagt om dezelfde stempel te gebruiken, dan kan je niet anders dan ook meedoen.
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik zelf heel nieuwsgierig naar het resultaat was ...
Wat zouden de anderen doen ? Welke kleuren en materialen gaan ze gebruiken?
Zouden er 2 uitvoeringen op elkaar gelijken, of zouden ze allemaal anders zijn?
Heel spannend allemaal ...
 
When you challenge your DT to use the same stamp, you can't just sit by, you have to participate.
and honestly? I was really curious to see the result ...
What would the others do? What colors and materials would they be using?
Would any 2 cards look alike, or would they be completly different?
I find all this very exciting ....
 
Dus heb ik mijn stoute schoenen aangetrokken en ook de uitdaging aangegaan ... En zo is het vandaag mijn beurt om mijn uitwerking te laten zien met de limonade stempel
uit de Power Poppy set:Tea in the Garden ...
 
So I took up the challenge and today it is my turn to show you my version of the lemonade stamp
from the Tea in the Garden set from Power Poppy ...

 
Ik heb gekozen voor een romantisch tafereeltje in zacht blauwe en groene tinten ... het doet me denken aan een picnic op een zomerse dag in het groen ...
 
I choose for a romantic scene in soft bleu and green ... I wanted to create a feeling of a summer picnic in the garden ...

 
Daarna heb ik alles heel voorzichtig uitgesneden en -geknipt, zodat ik alles op een kantje kon zetten
 
Then I carefully cut everything out, so I could put it on - what looks like - a lace tablecloth

 
alles is opgebouwd met 3D foamtopjes
 
everything is attached with 3D foam

 
Ook aan de binnenzijde heb ik nog een kantje met een bokaaltje gezet
 
I even put a little mason jar on the inside

 
gebruikte kleuren FC aquarel potloden / Used FC watercolor pencils
    Light Cadmium Yellow (105) - Light Green (171) - Permanent Green (266)
    Light Cobalt Turquoise (154) - Cobalt Turquoise (153)
    Tekst / text: Enjoy Life Sip by Sip (Power Poppy Short Stacks)
Zo, hopelijk vinden jullie mijn uitwerking mooi, ik hoor graag wat jullie er van vinden
 
So, I hope you like my version, I'ld love to hear what you think
 
Groetjes
 
Inge

3 opmerkingen:

Enny zei

Prachtig gedaan, heel mooie kaart, en zo fijn uitgeknipt, amai tof !
Groetjes, Enny

martina's kaartjes zei

wat een precizie werkje ! helemaal top hoor !
grtjs,martina
x

Inge zei

Bedankt dames, had er zelf plezier in