donderdag 27 juli 2017

Power Poppy Party Time take 2

 
Dag bloggers,
 
Hi bloggers,
 
Wat gaat de tijd toch snel. Juli is alweer bijna helemaal op
en de ‘grote vakantie’ is daarmee halfweg…
Dus hebben jullie van mij nog één projectje te goed met de stempels van Power Poppy
 
Time sure flies, July is almost gone
and this means our summervacation is half way
So this is my last project for this month with the Power Poppy Stamps.
 
 
Ik ging deze keer eerst op zoek naar Designpapier dat bij de stempel paste
en vond twee vellen van Galeria Papieru die er naar mijn mening geweldig bij pasten.
Ik stemde de kleuren van mijn Zig markers dan ook af op het papier
en gebruikte volgende 4 kleuren:
 
This time I search for papers that fit this stamp, and I found these 2 sheets
from Galeria Papieru that fit perfectly in my opinion. I matched the colors
of my Zig markers with the paper and used these 4 colors: 
 
041 – Light Green
045 – Pale Green
090 – Grey
092 – Blue Grey
 

 
Ik hoop dat jullie er ook zin in kregen en wie weet komen we elkaar
wel een keertje tegen in de meest geweldige hobbywinkel in het Antwerpse!
Maak in jullie vakantie zeker een keertje een uitstapje naar ‘in ’t Woefke’…
 
I hope you got inspired and who knows
maybe we'll meet in the most wonderful craft store in Antwerp !
Be sure to take a trip to In 't Woefke this vacation.
Tot een volgend project alweer!
 
Till next time !
 
Liefs,
 
Nancy

1 opmerking:

Enny zei

Een heel mooie kaart Nancy, ja, die Power Poppy stempels zijn tof hé ! Heb er ook al 2 kaartjes van op mijn blog gezet. Groetjes, Enny