zaterdag 22 juli 2017

Orchids Rock !

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Vandaag weer eens een Power Poppy kaartje, en deze keer
heb ik een stempel uit de set Orchids Rock gebruikt.
 
Today another Power Poppy card, and this time
I used a stamp from the set Orchids Rock.
 
Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik geen idee had hoe ik deze soort orchideeën
moest gaan inkleuren, maar zoals ik steeds tegen m'n cursisten zeg:
gelukkig bestaat er iets heel goeds dat je in zo'n geval direkt uit de nood helpt,
nl. je beste vriend: Google afbeeldingen, LOL
 
Now, I have to admit I had no idea how to color these type of orchids
but just as I tell my customers: Google images is your best friend !

 
gebruikte Faber Castell A.Dürer aquarel potloden :
 
used Faber Castell A.Dürer watercolor pencils:
 
Light Magenta (119)
 Grass Green (166)
Orange Glaze (113)
 Madder (142)
Cadmium Yellow (107)
Chrome Oxyde Green (278)
 
Groetjes
 
Inge

2 opmerkingen:

Laurespage zei

Inge, wat een mooie kaart ! En je hebt ze prachtig ingekleurd !groetjes en fijn weekend,
Laurette

Enny zei

Wauw, wat een mooie stempel en prachtig ingekleurd, super ! Groetjes Enny