dinsdag 4 juli 2017

Blue Teddy

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Dit weekend heb ik even tijd gehad om met de nieuwe stempeltjes en malletjes
van Gummiapan te spelen .... en oh wat zijn ze leuk !
 
This weekend I had some time to play with the new stamps and dies
from Gummiapn ... and oh my, they are so much fun !
 
Ik heb eerst het teddybeer stempeltje gestempeld met Versafine Onyx Black op fluweel karton, en daarna heb ik het ingekleurd met m'n Faber Castell A. Dürer aquarelpotloden, nl. met Phtalo Blue
 
First I stamped the teddy bear with Versafine Onyx Black on velvet cardstock and then I colored it with my Faber Castell A.Dürer watercolor pencils, I used Phtalo Blue for this one.

 
Daarna heb ik het uitgestanst met de bijpassende mal en heb ik het op mijn kaartje gekleefd.
Het papier dat ik gebruikt heb is het blauwe Double Dot papier van Bo Bunny in combinatie met Kraft cardstock en fluweel karton. Het ballonnetje heb ik gemaakt met de kleinste mal van de MFT Balloon stax en is ook ingekleurd met Phtalo Blue; de wolkjes zijn van Memory Box.
 
Then I die cut the teddy with the matching die and attached it on my card with 3D foam.
The papers that I used are: blue Double Dot from Bo Bunny, Kraft cardstock and velvet cardstock.
The balloon was made with the smallest size die from MFT Balloon Stax that I colored
with the same color as my teddy.and the clouds are from Memory Box.
 
En? wat vinden jullie er van? Ik ben in ieder geval al helemaal fan van Gummiapan,
de kwaliteit is fantastisch, de stempeltjes drukken mooi af
en de malletjes snijden heel mooi uit ... binnenkort laat ik zekere nog meer zien ...
 
So? What do you think? Do you like it?
I know I am, the stamps give a nice crisp print, and the dies are easy to use and die cut beautifully I'll show you some more later, so keep an eye on this blog ...
 
Groetjes
 
Inge

4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

ach, wat een scheetje ! leuk en lief !
grtjs,martina
x

Inge zei

Bedankt Martina !

Patrice zei

Oh Martina heeft mijn scheetje gepikt.... dus zeg ik maar wat een ''Cutie''..hihihihihi

Enny zei

Oh, wat een lief beertje, schattig ! Groetjes, Enny