zaterdag 24 augustus 2024

Hope your day is wonderful


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag een laatste kaartje voor deze maand 
voor DT 'In 't Woefke'. 
Deze keer niet echt een 'grappig' kaartje, 
maar wel een leukerd met de stempels van AALL & Create. 

Today my last card for August,
and this time I used a stamp from AALL & Create

Dit merk heeft een hele leuke reeks van stempels 
die je op heel veel verschillende manieren kan verwerken. 
Het is niet mijn stijl die jullie gewend zijn, 
dat voel ik ook zelf, 
maar ga de uitdaging altijd graag aan.


This brand has many different designs
and you can use them in many different ways
Not my usual style, I know,
but I like to challenge myself every now and then.

Zo ook met dit set, 
vond ik mijn weg om het te verwerken. 
Misschien ook weer niet in de traditionele kleuren, 
maar kijk, vind het wel geslaagd. 
De vorige kaart met dit merk, 
kreeg heel veel positieve reacties, 
ben benieuwd wat jullie van deze vinden.

As you can see,
I found a way to use this set
not in traditional colors
buty hey, I like it.
My previous card with this card
got many positive responses
and I'm curious to see what you think of this card

Afdrukjes : AALL & Create, gekleurd met aquarel potloden
Sentiment : Studio Light
Stencil : Tim Holtz gebruikt met Distress Ink


Ik wens jullie langs deze weg een heel erg fijn weekend toe, 
de vakantie loopt op z'n eind. 
Ik zie jullie graag volgende maand 
voor een verse uitdaging, 

Enjoy your weekend
and I'll see you again next month
with a new project.

tot dan,

groetjes, Martina

x

2 opmerkingen:

Cinderella zei

Hoi Martina,

Super leuke kleurrijke kaart .
Fijn weekend
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Enny zei

Een prachtige kaart Martina !! Groetjes, Enny