zaterdag 3 februari 2024

Hello friend


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag begint ook de nieuwe maand voor DT 'In 't Woefke'. 
We gaan een 'vriendenmaand' in. 
In de aanloop van Valentijn, een aantal kaartjes 
dat je voor je goede vrienden kan gebruiken, 
maar eveneens voor verjaardagen. 

Today we start with the new month
and this month it is all about friends
Valentine is just around the corner
but why not make cards
for your friends?

Ik dook in mijn doos met iets oudere stempeltjes, 
maar ze blijven oh zo leuk ! 
Inge heeft vaak nog 1 of 2 exemplaren in de winkel liggen / hangen. 
Dus als je ze toch in je bezit wil krijgen, 
zal je snel moeten zijn !

I took a look at my older stamps
and since they are so cute
I decided to use these
and yes, Inge has 1 or 2 of these available
so if you want these
you'll have to be quick !

Voor mijn eerste kaartje 
kliederde ik nog een keertje met Distress Ink, 
die ik op een clearblock aanbracht. 
Daar wat water over sprayen en dan je papier er overheen. 
Altijd spannend, 
want je weet nooit vooraf welk resultaat het geeft. 
Ieder kaartje is dan ook anders.
Voor de rest liet ik vooral het stempelset 'spreken'.


For my first card
I started with adding Distress ink on an acrylic block
added some water
and dipped my card in it
You never know what the result will be
but that's what so exciting!
Each card is different
and he focus is on the stamps I used.

Afdrukje : Avery Elle, ingekleurd met Distress Ink
Achtergrond : Distress Ink
Teksten : Avery Elle

Wil je graag deze kaart 
en eventueel ook al de andere kaartjes bekijken / betasten ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje 
aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke'. 
Inge helpt je graag op weg.

As always you can see this care
at In 't Woefke,

Ik wens jullie langs deze weg 
alvast een heel fijn weekend toe 
en zie jullie heel graag later terug voor een verse kaart!

I wish you all a lovely weekend
and see you again later this month with a fresh card!

Groetjes, Martina
x


1 opmerking:

Enny zei

Een heel schattig kaartje Martina ! Groetjes, Enny