woensdag 14 februari 2024

Amazing friend


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

de maand van de vriendschap bij DT 'In 't Woefke
zet zich in dit kaartje verder. 
Deze keer gebruikte ik het hele lieve stempeltje van Wild Rose Studio. 
Het duo is duidelijk gesteld op elkaars gezelschap. 
Ik gebruikte deze keer voor de achtergrond 
een stencil van Dutch Doobadoo met Distress Ink. 
Frisse kleurtjes bij elkaar 
geeft helemaal de feestelijke sfeer weer.

We're continuing the Friendship month
with this lovely card;
This time I used a cute Wild Rose Studio stamp;
You can see this duo enjoys each others company.
For this background I used a stencil from Dutch Doobadoo
combined with Distress ink;
The vibrant colors lift this card to a  higher level.

Achtergrond : Stencil van Dutch Doobadoo, ingekleurd met Distress Ink
Afdrukje : Wild Rose Studio, ingekleurd met Distress Ink
Sentimenten : My Favorite Things

Wil jij graag dit kaartje en andere kaartjes live bekijken ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje
 aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke'. 
De firma Wild Rose studio bestaat niet meer,
maar geen paniek, toen ik de winkel bezocht 
hing het stempeltje er nog, 
bij een heleboel ander lieverds, 
de keuze is verscheurend als je het mij vraagt ! 
Veel succes met kiezen.


Wild Rose Studio doesn't exsist anymore,
but don't worry,
when I visited the store, it was still available
together with other cute stamps
from this brand (and many other brands)
Believe me, it will be difficult to choose!

Ik wens jullie langs deze kant 
alvast een heel fijne woensdag toe, 
als je Valentijn viert, 
geniet er van !

I wish you all a great Wednesday
and for those who celebrate Valentine:
enjoy !

Ik zie jullie heel graag later terug 
voor een derde kaartje in dit thema,

And I hope to see you again
later this month
for my 3rd project.

tot dan !

Groetjes, Martina

x

2 opmerkingen:

Enny zei

Wat een schattig kaartje ! Jammer dat Wild Rose niet meer bestaat, maar ik heb er ook nog stempels van. Groetjes Enny

Francisca zei

Wat een super schatig kaartje !
xx