zaterdag 23 september 2023

Herfst


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag mijn laatste projectje voor september voor 'In 't Woefke'. 
Deze keer ging ik helemaal voor het herfstthema. 

Today my last project for September
and this time I went all out 
with the theme Fall / Autumn

Ik gebruikte de leuke blaadjes van Sizzix, 
maakte er een herfstige achtergrond voor met Distress Inkt. 
Dan ontdekte ik, dat ik voor de 'grote' achtergrond 
geen passend gekleurd papier had, 
dus beinkte ik ook dit met Distress Inkt. 
Zo paste het helemaal bij het middelste plaatje.


I used these fun leaves from Sizzix
and made background with Distress ink
I suddenly realised, I didn't have matching paper
for my bigger background!
But that was easily fixed
by inking up paper with my Distress ink
Making it a perfect match for the one behind my leaves

Achtergrond : Distress Inkt
Snijmal : Sizzix
Sentiment : Studio Light


Wil je deze kaart in het echt bekijken ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel 'In 't Woefke' in Deurne. 
Daar kan Inge je ook het nodige advies geven.

This card and many others you can find at In 't Woefke
where Inge will gladly help you if needed.

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe 
en zie jullie heel graag volgende maand terug 
voor een verse uitdaging,

I wish you all a lovely day
and see you again next month
with a fresh challenge
and fresh new projects

tot dan !

Groetjes, Martina
x

1 opmerking:

Enny zei

Heel mooie kaart, prachtige bladeren !