woensdag 13 september 2023

Congratulations


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag mijn tweede projectje voor september voor 'In 't Woefke'. 
Deze keer ging ik aan de slag met laagjes stencils, 
die verwerkte ik met Distress Inkt, 
nadien het hele plaatje uitsnijden met de bijpassende snijmal. 

Today my 2nd project for September
This time I worked with Layered Stencils,
and I used Distress ink with them
Afterwards I cut it out with the matching die.

Een techniek die ik eigenlijk nog nooit gedaan heb. 
Maar kijk, vind het wel geslaagd op deze manier. 
Nu nog de gepaste achtergrond en een sentiment er bij, 
maakt dit onderstaande kaartje.


A technique I never used before
but I really like it ...
I added a matching background and a sentiment

Achtergrond : Embossingmal van Craft Concepts
Stencils en mal: Pink Fresh, ingekleurd met Distress Inkt
Sentiment : Penny Black

Wil je graag dit kaartje en meer in levende lijve bekijken / betasten ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel, 
'In 't Woefke' in Deurne. 
Inge kan je dan ook de nodige tips en raad geven.


and as always, if you want to check this card out more closely
just visit In 't Woefke (Antwerp)
Inge will gladly give advise

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe 
en ik zie jullie graag later deze maand terug 
voor een verse kaart.

I wish you all a lovely day
and see you again later this month
with another project.

Groetjes, 

Martina 
x

1 opmerking:

Anoniem zei

Prachtige kaart en erg goed gelukt met deze gave layered stencils.
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards