zaterdag 12 augustus 2023

Lavinia Unicorn


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag krijg je mijn tweede kaart op rij 
met de Lavinia stempels van bij Inge, 'In 't Woefke'
Deze keer krijg je de eenhoorn op het menu. 

Today my 2nd card
featuring the Lavinia stamps
This time this sweet unicorn
has the leading role

Ik probeerde nog een keertje 
de spiegel stempel techniek toe te passen. 
Was ik ook al weer wat verleerd. 
Ook nu nog, na het volledige resultaat, 
ben ik nog niet helemaal tevreden over de spiegelafdruk. 
Maar kijk. Met wat takjes er bij, 
ook in de spiegeling, 
geeft het wel een bepaalde sfeer weer. 
De stempel doet hier het volledige verhaal.


For this card, I used the mirror technique again
Another technique that was pushed to the back of my mind
one I haven't used a lot yet
I added some branches, also in the mirror image

Afdrukje eenhoorn : Lavinia
Blaadjes : Sheena Douglas, maar Inge heeft vast ook in de Lavinia collectie dat er perfect bij past
Achtergrond : Distress Ink

Wil je graag deze kaart en de andere bekijken ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne. 
Inge is ondertussen terug open ! 
Je kan er dan ook meteen je inkopen doen 
om zelf aan de slag te kunnen.

If you want to see this card close up
just visit In 't Woefke
the store is back open 
so you'll have plenty of opportunity
to browse the vast collection stamps, papers and more

Ik wens jullie langs deze weg 
nog een heel erg fijn weekend toe 
en zie jullie graag later terug 
voor het derde en laatste projectje van deze maand,

I wish you all a lovely weekend
and see you again later this month
with my 3rd project for the DT

groetjes, Martina

x

1 opmerking:

Enny zei

Wauw, prachtig gedaan hoor, spiegeltechniek is bij mij ook al lang geleden....
Groetjes, Enny