woensdag 21 juni 2023

Een leuke beestenboel !


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag sluit ik met mijn derde projectje 
de maand juni voor DT 'In 't Woefke' af. 
Deze keer maakte ik gebruik 
van het leuke stempelset van My Favorite Things. 
Ik kleurde de afdrukjes in met aquarel potloden. 
Omdat ik niet kon kiezen wie wel / geen rol zou krijgen op de kaart,
heb ik ze maar ineens allemaal laten deelnemen.


Today I can show you my 3rd project for June
This time I used a fun stampset from My Favorite Things
and colored them with watercolor pencils.
Since I couldn't decide which one I wanted to put on the card
I used them all :)


Door het pivot systeem van Lawn Fawn binnenin te gebruiken, 
kon het allemaal op een gewoon formaat. 
Zo krijgt iedereen een ereplekje.



Using the Pivot die from Lawn Fawn on the inside
made it all possible on a regular card
and everyone got the main part.

Papier : Crafts Too (oud blokje, maar blijft wel leuk met deze klassieke kleurtjes)
Afdrukjes : My Favorite Things, gekleurd met aquarel potloden
Systeem binnenin : Lawn Fawn


Wil je deze kaart en de andere ook een keertje bekijken ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne. 
Daar kan je dan ook meteen je nodige spulletjes aanschaffen.


If you want to see this and all other cards,
just visit the store in Deurne by Antwerp


Ik wens iedereen langs deze weg een hele fijne dag toe 
en zie jullie heel graag volgende maand terug 
voor een verse Kerstkaart, jawel !
Het is nl. Kerstmis in juli bij In 't Woefke
(check de workshoplijst maar eens)

I wish you all a lovely day
and see you again next month
with some xmas cards
after all, it's Christmas in July
at In 't Woefke !

tot dan !

Groetjes, Martina

x

Geen opmerkingen: