woensdag 7 juni 2023

Wildbloemen


Hallo iedereen,

Hello everyone,

vandaag een verse kaartjes voor DT 'In 't Woefke'. 
Deze keer gebruikte ik de snijmallen van wildbloemen van Sizzix. 
Ze hebben een 3 tal setjes waaruit je zelf kan samenstellen. 
Had het set al meermaals zien voorbij komen, 
dan aangekocht en dan .... 
Het duurde even voor ik wat inspiratie had om deze, 
vrij grote snijmallen te verwerken. 
Toen vond ik nog een restje achtergrond, 
dat ik maakte met de gelli plate 
en zo kwamen de ideetjes tot deze kaartjes.

today some fresh cards for In 't Woefke
This time I used Wildflower dies from Sizzix
They have 3 sets you can mix & match
I had seen this set before, bought it and then ...
I took a while for inspiration to come
but when I found a left over background piece
I made with a gelli plate
this idea came along


Ik kleurde de bloemen in met Distress Inkt, 
geeft toch wel een speciaal effect vind ik. 
Je kan ze uiteraard ook inkleuren of uit gekleurd papier snijden, 
maar hier, in dit verhaal, 
vond ik de Distress Inkt toch wel op z'n plaats.

I colored the flowers with Distress ink
gives that little bit extra
Yes, you can color them or die cut them from colored paper
but here, Distress ink was right for it


De tweede kaart maakte ik op een witte achtergrond, 
komen de bloemen iets dominanter voor.
Voor ieder wat wils, zou ik zeggen....

My 2nd card I made on a white background
this way the flowers are more present

Achtergrond : Acryl verf met gelli plate
Bloemen : Sizzix, bewerkt met Distress Inkt
Sentiment : Studio Light


Deze en nog veel meer kaartjes 
kan je bekijken in de winkel in Deurne 'In 't Woefke'. 
Je kan dan ook meteen je materiaal aankopen 
en zelf aan de slag gaan.

These cards and many more 
you can touch and see at In 't Woefke
where you'll find lots of crafty goodies
to get you started

Ik wens jullie allemaal een heel erg fijne week toe 
en zie jullie graag later deze maand terug voor een volgend projectje,

I wish you all a lovely week
and see you again later this month
with my next project

tot dan !

Groetjes, Martina

x

Geen opmerkingen: