woensdag 22 maart 2023

Regen geeft... regenbogen !


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag mijn laatste projectje voor deze maand. 
Na twee vrij basic kaartjes, 
ging ik deze keer voor de leuke, regenboogkleurtjes.

Today my last project for March
and after 2 basic cards
I decided to make this fun and colourful card

Inge van 'In 't Woefke' vroeg 
om aan de slag te gaan met wat oudere Memory Box mallen, 
waaronder deze leuke 'regen' mal 
en de vrolijke parapluutjes. 
Die uitdaging ga ik graag aan.

Inge asked me to make something with the older
- but still fun - Memory Box dies
one of them was this rain die
and the umbrella
I like this challenge !


Paraplu : Memory Box
Regen : Memory Box
Sentiment : Eigen voorraad

Wil jij graag deze kaart en andere projectjes bekijken / betasten ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke'. 
Kan je meteen ook veel leuke spulletjes aanschaffen !

If you want to see this card and others on display
why not visit the store in Deurne / Belgium ?!

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe 
en zie jullie heel graag in april terug 
voor een volgend projectje.

I wish you all a lovely day
and see you again in April with more projects

Tot dan !

Groetjes, Martina
x

1 opmerking:

Anoniem zei

Superleuk kaartje!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards