woensdag 8 maart 2023

Nieuw binnen

 Hallo iedereen,

Hi everyone,

oh wat was het druk deze laatste dagen met alle dozen uit te pakken!
er zaten zo'n mooie spulletjes in !
natuurlijk weet ik wat ik bestel heb 
(ongeveer toch LOL)
maar alles in het "echt" zien is toch nog anders
dan op een scherm beslissen en bestellen !

I was so busy unpacking boxes these last few days !
filled with lots of goodies 
and yes I know what I order (most of it anyway)
but seeing them in my hands
is completely different from seeing and ordering
on a screen !

ik weet niet hoe het met jullie zit
maar ik word gewoon hebberig van al deze prachtige stempels,
mallen, stencils, ...
hebben jullie dat ook ?

I don't know about you
but all these gorgeous goodies
just make me a bit greedy :)

wel genoeg gebabbeld,
tijd om alle nieuwe spulletjes te laten zien:


jawel na het succes van de workshop
heb ik snel terug bij lavinia besteld


zoals jullie zien


is het assortiment weer flink uitgebreid !




zijn ze niet prachtig !



en vergeet niet: ze stempelen fantastisch mooi !




hierboven 2 mask sets:
cirkels (voor zon of maan)
en de heuvels mochten natuurlijk ook niet ontbreken


en de stencils heb ik ook weer aangevuld


en Art Impressions heeft ook weer enkele prachtige sets uitgebracht
kijk maar :



en er zijn ook enkele mallen bij: 
voor het aankleden van de journals (met boekenleggers)
een sluiting met een vlinder gesp
een hek en raam voor de front & back jongen en meisje
voor de kattenliefhebbers is er ook een nieuwe matchbook set!
en natuurlikjk nog wat stempels


Marianne Design heeft weer een leuke set uitgebracht
voor het maken van beterschap kaarten
(en met het ziekenhuis hier in de buurt heel relevant LOL)


2 prachtige achtergrond mallen
en een prachtige roos stempel


en dan nog wat stencils


en dit van Studio Light: een shadowbox mal
en 2 border stempels voor o.a. slimline kaarten
de tekststempels zijn enorm populair, 
dus die zijn er ook weer bij


De stempels die we gebruiken in de workshop kleuren op kraft
zijn ook weer binnen gekomen


en last but not least
deze 2 nieuwe paperpads

zo dat was het voor vandaag,
bedankt om te komen kijken

en hopelijk tot snel !

Groetjes
Inge

Geen opmerkingen: