donderdag 11 augustus 2022

Zomertijd…vlindertijd…


Hoi Bloggertjes,

Hi Bloggers,

Hebben jullie dat ook, wanneer je vlinders ziet fladderen, 
dat je blij kan worden? Ikke echt wel! 
En wanneer ik naar de zoo ga, 
ga ik sowieso langs de vlindertuin. 
Vandaar dit kaartje.

Do you feel happy everytime you see a butterfly?
I do !
and when I visit the zoo
I always wander around in the butterfly garden


Ik zat bij Inge in een workshop en dan valt mijn oog, 
ook al ken ik haast gans de winkel, 
altijd op iets dat ik nog niet ontdekte.
Deze keer waren het deze prachtige vlinders 
en ik kon er niet aan weerstaan!

When I joined a workshop at In 't Woefke
I saw these gorgeous butterflies 
I hadn't seen before
(and believe me, I know the store well)
and I just couldn't resist them


Ik heb een achtergrond gemaakt met de magical poeders, 
daarop met deze twee (deze 2 kleine zitten in één verpakking ) 
gummiapan tekststempels en Versafine onyx black erop gestempeld. 
Dan een stickervel gemaakt met zwart cardstock 
en de brede ‘’Easy Craft tape’’ van Studio Light… 
en daaruit de open bellen gestanst met één van de twee ‘’By Lene ‘’ Dies.

I made a background with the Magicals
and stamped the 2 text stamps from Gummiapan
(they come in 1 package,
there are larger ones, and those are sold seperatly)
with Versafine Onyx Black
Then I made sticker with 
black cardstock and the Easy Craft tape from Studio Light
from this I die cut the open bubbles from By Lene


Vervolgens mijn werkstukje op maat gesneden 
( kan je ook vooraf al doen ) 
en gemat op een bijpassend kleurtje, 
uit mijn Paper Pad Brights van Studio Light. 

I cut my card to size
(you could do this before)
and matted it on a paper from the Studio Light paperpad


Het geheel op een dubbele witte kaart gelijmd 
en dan mijn leuke vlindertje met een 3D foamtopje erop.

I attached this on my white double card
and added my beautiful butterfly with 3D

Is ze niet fantastisch?!
Ik vind in ieder geval van wel.

Isn't this gorgeous ?!

Groetjes Patrice

Geen opmerkingen: