zaterdag 6 augustus 2022

We gaan op kamp !


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

augustus, zomermaand 2 is aan de beurt. 
Het thema voor DT 'In 't Woefke' blijft nog even 'zomer'. 
Zee, strand, ijsjes waren al aan de beurt. 
Deze keer gebruikte ik leuke kamp snijmallen van Elizabeth Craft Designs
De twee setjes kunnen makkelijk gecombineerd worden. 
Ik nam er nog een keertje het platform van Lawn Fawn bij, 
de tent kon ik net verwerken op de achtergrond, dat was een meevaller.

August, more summer projects
sea, beach and icecreams have come by
this time I used fun dies from Elizabeth Craft Designs
these camping sets can be used together without a problem
I also used the platform from Lawn Fawn
the tent fits perfectly on the background


Lang gras : Picket Fence Studios
Doosje : Lawn Fawn
Camping set : Elizabeth Craft Designs

Wil je graag dit kaartje en alle andere projectjes bekijken ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje aan 'In 't Woefke' in Deurne. 
Je kan dan ook meteen alle ander materiaal aanschaffen.


You can visit the store and see this card in real life
and while you are there, you can shop for more fun dies, stamps and mroe

Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele fijne dag toe 
en zie jullie graag binnenkort terug voor m'n volgend projectje,

tot dan !

Groetjes, Martina
x

1 opmerking:

Vera zei

Prachtige kaart, Martina. Deze ga ik ook proberen te maken voor een vriendin die graag gaat vissen. Vera