woensdag 17 augustus 2022

Weerom flieder fladder vlinders…


Hallo bloggers,

Hi bloggers,

Valt het op? 
Het is deze maand mijn tweede vlinderkaartje… 
ik ben er echt van in de ban.

Is it obvious?
I made another butterfly card
I really do love them


De achtergrond heb ik met twee kleuren magicals gemaakt. 
Daarna een deel van een stempel 
van AALL & Create erop gestempeld 
met Versafine Onyx Black…

I made my background with 2 colors Magical
Then I stamped part of an AALL & Create stamp
with Versafine Onyx Black over it


De bollen heb ik deels ingekleurd 
met pastelkrijt van Caran d’Ache…
Bijhorende tekst heb ik gestanst 
met de Elisabeth Craft Designs Planner Essentials 7

I colored the circles with Caran D'Ache
The text is from the Elizabeth Craft Desings Planner Essentials 7


Vlinders, zo te koop ( per zes ), 
heb ik er met 3D foamtape opgezet.
Dan heb ik alles gemat op een vel papier, 
dat uit mijn Paper Pad Brights van Studio Light komt…
En afgewerkt door het geheel op een witte basiskaart te kleven.

The butterflies I bought at In 't Woefke
and I added them with 3D foam on my bakcground
I matted everything on paper from Studio Light
and then I attached it all on a white double card.

Groetjes Patrice

4 opmerkingen:

Hilde zei

Wat een prachtig kaartje weeral!

Anoniem zei

leuke kaart

viviane zei

leuke kaart

Enny zei

Heel mooie kaart met die vlinders !