dinsdag 19 juli 2022

nieuwe workshops

Hallo iedereen,

Hi everyone,

en? warm genoeg ?!!! pffff véél te warm hoor, maar ik heb toch 2 workshops kunnen uitwerken die ik hier al wil voorstellen (ook al ben ik met vakantie)

And ? warm enough ?!! it's too hot for me, but I did manage to design 2 new workshops (during my vacation)


Collage met cirkels:


Eerst gaan we aan de slag met inkt, stempels, een stencil en zo gaan we een achtergrond opbouwen die we nadien met een aantal cirkels gaan aankleden

Wanneer?
wo 27 juli om 9.30u
do 28 juli om 9.30u
vr 29 juli om 9.30u
za 30 juli om 9.30u

Prijs: €22.00 (incl. stencil)

Brillen etui:


Daarna gaan we - zoals beloofd - een brillen etui maken 
we gaan aan de slag met chipboard, boekbinderslinnen 
en het prachtige papier van Renke

Bijna iedereen heeft wel 1 of andere bril, man, vrouw, kinderen, ...
en in deze etui kan je zowel een gewone bril, 
als leesbrillen als een zonnebril in kwijt, 
zo kan je zelf je eigen - unieke - etui maken; 
een ideaal kadootje om te geven én te krijgen !

Wanneer?
di 2 augustus om 9.30u
wo 3 augustus om 9.30u
do 4 augustus om 9.30u
vr 5 augustus om 9.30u
za 6 augustus om 9.30u

Prijs: €24.00

Idd de workshops zijn enkel in de voormiddag en wel om deze redenen:
de zon schijnt de hele dag op de ramen vooraan 
en dan wordt het in de namiddag vééééél te warm (zelfs met ventilators)

en zoals jullie weten is de winkel in de zomer iets vroeger gesloten

Inschrijven kan via e-mail naar info@intwoefke.be
en zoals altijd: vanaf 2 personen gaat de workshop door.

Geef eventueel 2 datums op 
wanneer je aan de workshop zou kunnen deelnemen,
gaat er dan een workshop niet door 
omdat er niet genoeg deelnemers zijn, 
dan maak je nog kans op een andere dag.

Let wel op: ik lees en beantwoord pas volgende week dinsdag m'n mails, 
maar ik zal dan zo snel mogelijk antwoorden

en dan hoop ik binnenkort nog meer workshops voor te kunnen stellen

Groetjes

Inge

Geen opmerkingen: